2008/08/03

merry happy party

kdyby jste věděli jak strašně mám rád jídlo..nj, a kdo ho rád nemá? anorektičky? petr novotný? sexbomba králová? ne! všichni radi jedí..to ví každej :o) zpět ke mě...já totiž za noc ze soboty na neděli snědl pět steaků, chipsy, šunkovou pizzu, dvoje olivy, malé cibulky, parenicu a tak dále...je to normální? poraďte mi? :oD
abych vás přiblížil do děje..byla to typická grillovačka u jendy na baráku...tam se pořád jí, to je hrůza...a všechny to tam baví, protože všichni mají pořád plnou pusu :oD super jak jídlo ovlivní náladu, jak hejbe světem :oD miluju jídlo!!

dále se děli cenzurované věci..musím se opičit po chocolatte O:o) to bych přeci nebyl..
vypilo se toho taky hodně...poprvé jsem pil curacao, takové to modré šmoulovské pití, co chutná jako žvýkačka...potom tak jegermaister, zlatý bažant, šampáňo, nějaký super bilý víno...kámoš přišel a že prej musíme ochutnat...a ráno lámal ruce nad tím jak si ho chtěl nechat na vyjímečnou událost :oD přitom koukal na tu prázdnou flašku. taky jsem měl bavoráka...a ráno se na stole ubjevil i JAR...tak trochu záhada...kterých tam bylo víc, třeba, že talíře byli po celém domě..i ve spíži..asi se někdo schoval a jedl zavřený ve spíži :oD taky jsme se dočkali mokré madrace, nebudu vysvětlovat :oD samozřejmě nemohla chybět bitva o polštéře, kterých byl nedostatek...a držte se, já si jeden vybojoval xoD

dalsi necenzurovatelne okamziky :oD

rozbil jem talir..budu mit stesti!!
zachránil jsem kotě..vylezl jsem po žebříku na strom a potom už úpo svejch a stáhl ji dolů...dobrej skutek!!
dal jsem si ice coffee ;o)
o půlnoci jsem šel do bazénu a skončilo to tak, že jsem se namočil po kolena a šel zase zpět...pěkně studená voda xoD

závěrem třikrát hurá -o:)

6 comments:

Maissagné said...

chválím zachráněné kotě :D

čekám, že mi to pak soukromně po icq všechno řekneš bez cenzury! :D

divím se, že ti nepraskl žaludek... fuuuuj :D

Roxxanne said...

kdo je sexbomba králová? :-o

ty jsi toho vypil a snědl nějak moc na to, že to bylo v kolika...dvou dnech?:D divím se, že projdeš dveřmi. Ale to už jsem ti nejspíš někdy říkala :D


Máš instinkty hasiče záchranáře :D:D

a tamty cenzurované věci už vědět nechci :P

otuais said...

annie, neco za neco..ale zatim nevim, co budu chtit..jo a ty to reknes prvni a potom teprve ja :oD

choco, nj, tak jsem se poradně najedl :oD taky jsem si říkal něco s těma hasičema :oD a sexbomba králová? něco jsem četl na super.cz :op

Anonymous said...

úžasné ako sa tvoje blogy vždy točia okolo toho čo si vypil a kde si sa namočil :D

otuais said...

mary, umím napsat i normální spoty :oD

Anonymous said...

koukám, že jsi nakonec taky podlehl Thats not my name.... :D

a co se týče spotu samotnýho...tak.. tak vlastně [:nou koment:]